Kauba ostmise reeglid

Kasutustingimused veebilehel www.safes24.ee

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad ostutingimused koos nendes tingimustes viidatud dokumentidega annavad teavet SIA "INSAFE" kohta, registreerimisnumber: 40203292478, aadress: Riia, Krustpilsi tänav 31 (edaspidi - Müüja), ning sätestavad kauba ostu-müügilepingu tingimused (Tingimused) isikutele, kes on määratletud tingimuste punktis 5.1 (Ostja) ning kes ostavad kaupu (Kaubad) e-poest veebilehel www.safes24.ee.

1.2. Tingimused kehtivad kõigile Müüja ja Ostja vahel sõlmitavatele Kauba müügilepingutele (Leping). Enne ükskõik millise Kauba tellimist e-poest palume need Tingimused hoolikalt läbi lugeda. Ostja on kohustatud Tingimustega ja Privaatsuspoliitikaga nõustuma, vastasel juhul pole tellimuse vormistamine võimalik.

1.3. Ostjale soovitatakse need Tingimused edaspidiseks välja printida.

1.4. Tingimusi võidakse muuta tingimuste punktis 6 märgitud korras. Soovitame Tingimusi enne iga tellimust üle vaadata. Viimased muudatused on tehtud 1. mail 2024.

1.5. Tingimused ja Lepingud Müüja ja Ostja vahel koostatakse ning sõlmitakse ainult läti keeles.

2. Ostmine

2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad ja spetsifikatsioonid on toodud toodete kõrval.

2.2. Tellimuse vormistamiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke kõik nõutavad väljad ning valige sobivaim tarneviis. Tellimuse kogumaksumus koos transpordiga kuvatakse ekraanil. Tellimuse kinnitamiseks viige ostu eest tasumine lõpule.

3. Maksetingimused

3.1. Veebilehel arveldamise valuuta on euro. Ostu eest saab tasuda, valides makseviiside hulgast järgmised võimalused, mida pakub makselahendus makecommerce.lv, Maksekeskus AS:

Maksed Läti internetipankadest: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

Maksed Eesti internetipankadest: Swedbank, SEB, Luminor

Maksed Leedu internetipankadest: Swedbank, SEB ja Luminor

Maksed Soome internetipankadest: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Maksed Visa/Mastercard kaartidega

Sularaha

3.2. Isikuandmeid, mida on vaja maksete töötlemiseks, edastatakse litsentseeritud makseasutusele Maksekeskus AS.

3.3. Leping jõustub pärast eduka makse tegemist e-poe pangakontole. Kui mingil põhjusel ei ole võimalik tellimust täita, teavitatakse Ostjat sellest ning makstud summa tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

4. Tarne tingimused

4.1. Kaupu tarnitakse järgmistes riikides: Läti, Leedu, Eesti. Ostetud kaubad tarnitakse kullerteenuse abil või neid saab kätte saada kauplusest. Kõik saadetise sihtkohta jõudmisel tekkivad tollimaksud ja maksud tuleb tasuda Ostjal.

4.2. Tarnekulud kuvatakse enne tellimuse kinnitamist. Ostetud tooted tarnitakse Ostja poolt märgitud aadressile 3–7 tööpäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus tooteid saata kuni 60 kalendripäeva jooksul, teavitades sellest klienti.

5. Taganemisõigus

5.1. Ostjal on õigus tooteid tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kehti juhul, kui Ostja on juriidiline isik.

5.2. Taganemisõiguse kasutamiseks 14 päeva jooksul võib kaupa kasutada ainult selleks ettenähtud otstarbel. Tarbija vastutab toote kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest taganemisõiguse kehtivusajal.

5.3. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb esitada taganemisavaldus, mille leiab siit: [link taganemisavalduseni], saates selle e-posti aadressile serviss@seifs.lv 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

5.4. Ostja tasub tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tarnitud kaup ei vasta tellitule (näiteks vale või kahjustatud toode).

5.5. Ostja peab tooted Müüjale viivitamata tagastama, hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse edastamist e-poodi. Pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastab e-pood Ostjale kõik lepinguga saadud maksed kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

5.6. Müüjal on õigus makset kinni pidada kuni kauba kättesaamiseni Ostjalt või tagastamise kinnituse saamiseni. Kui Ostja valib muu kui e-poes pakutud kõige odavama tarne, ei ole e-pood kohustatud kompenseerima täiendavaid tarnekulusid.

6. Tarbija õigused kokkuleppele mittevastava kauba puhul

6.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad 6 kuu jooksul alates kauba üleandmisest ostjale või eksisteerisid üleandmise hetkel, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega.

6.2. Ostja peab Müüjat viivitamatult teavitama kauba puudusest 14 päeva jooksul pärast selle avastamist, st esitama pretensiooni. Ostja saab pretensiooni esitada, võttes ühendust e-poega aadressil serviss@seifs.lv.

6.3. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis ilmnesid pärast kauba üleandmist Ostjale. Kui Ostja ostetud toodetel on puudused, mille eest vastutab Müüja, on Ostjal õigus nõuda toote puuduste kõrvaldamist või selle asendamist uue tootega, tagastades defektse toote tasuta.

6.4. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik kaugmüügilepingus sätestatud maksed. Müüja esitab tarbija pretensioonile kirjaliku vastuse 14 päeva jooksul.

7. Isikuandmete töötlemine

7.1. E-pood töötleb vaid neid isikuandmeid, mille Ostja sisestab kauba tellimisel, nagu nimi, perekonnanimi, e-posti aadress jne.

7.2. E-pood edastab isikuandmed veoettevõttele(ed) kauba kohaletoimetamise tagamiseks.

8. Vaidluste lahendamise kord

8.1. Küsimustes, mida nendes tingimustes ei reguleerita, kohustuvad Ostja ja Müüja järgima Läti Vabariigi kehtivaid õigusakte.

8.2. Kõik vaidlused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus Läti Vabariigi õigusaktide alusel. Vaidlused Ostja (tarbija) ja Müüja vahel võib lahendada Tarbijakaitse Keskuses või Läti Vabariigi kohtus.

8.3. Ostjal on õigus pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise asutuste poole.

9. Vastutus ja garantiid

9.1. Müüja garanteerib toodete kvaliteedi ja nende vastavuse kirjeldusele.

9.2. Kui toode ei vasta kvaliteedinõuetele, on Ostjal õigus toode tagastada või asendada see teisega.

10. Muud tingimused

10.1. Kõik vaidlused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet pole võimalik saavutada, lahendatakse vaidlus Läti Vabariigi seaduste kohaselt.

10.2. Need tingimused kehtivad kõigile Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingutele, välja arvatud juhtudel, kui sõlmitakse eraldi kirjalik leping.

10.3. Iga Müüja ja Ostja vaheline leping reguleeritakse nendes Tingimustes koos Tingimustes otseselt viidatud dokumentidega. Kõik kõrvalekalded neist Tingimustest kehtivad ainult juhul, kui need on kirjalikus vormis.

10.4. Ostjal on teatud õigused mittesobiva kvaliteediga kaupade korral. Ükski nende Tingimuste säte ei tohi tõlgendada viisil, mis piirab või vähendab selliste õiguste kasutamist.

10.5. Müüjal on õigus oma õigused ja kohustused Lepingu alusel üle anda kolmandale isikule või isikutele, kuid selline üleandmine ei mõjuta Ostja õigusi ega Müüja kohustusi nende Tingimuste alusel. Sellisel juhul Müüja teavitab Ostjat, avaldades teabe üleandmise kohta e-poes.

10.6. Ostjal ei ole õigust oma õigusi või kohustusi, mis tulenevad nendest Tingimustest, osaliselt või täielikult kolmandale isikule üle anda ilma Müüja kirjaliku nõusolekuta.

WhatsApp